AK Parti Gaziosmanpaşa 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı'na yoğun ilgi ve katılım oldu.Olağan Kongreye; Gaziosmanpaşa'nın çocuğu/evladı olan ve siyasette önemli görevler alan önceki İçişleri Bakanı ve mevcut İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu, İstanbul Milletvekili Mustafa Demir, Balıkesir eski Milletvekili ve İlçe Kurucu Başkanı Yavuz Subaşı, AK Parti İstanbul İl Başkanı Osman Nuri Kabaktepe, Bağcılar Belediye Başkanı ve İl Başkanı Adayı Abdullah Özdemir, Aile ve Sosyal Hizmetler eski Bakan Yardımcısı ve önceki İlçe Başkanı İsmail Ergüneş, Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun ve önceki Belediye Başkanı Cahit Altunay, delegeler ve çok sayıda partili katıldı. İlçe Başkanı Fatih Aydemir yaptığı konuşmada, katılımcılara teşekkür ederken, "İlk günkü heyecan ve aşkla, birliğimizi, kardeşliğimizi ve azmimizi daha da güçlendirerek yolumuza devam ediyoruz. Büyüyecek, gelişecek ve milletimize hizmet etme kararlılığımızı sürdüreceğiz. Görev sürecimizce bu davaya omuz vermiş tüm başkanlarımıza çok ve tüm katılımcılara çok teşekkür ediyor, yeni yönetimimizin Gaziosmanpaşa’mıza, İstanbul’umuza ve ülkemize hayırlar getirmesini temenni ediyorum. 8. Olağan Kongremiz ilçemize hayırlı uğurlu olsun. Daha çok çalışarak ilçemizin Belediyesini tekrar kazanacağız. Durmak yok, yola devam" dedi. Önceki İçişleri Bakanı ve mevcut İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu da yaptığı konuşmada seçime atıfta bulunarak, " Gaziosmanpaşa ilçemizin Belediyesini yeniden kazanmak için bu kongremizin hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum. Cenab-ı Allah yeni yönetimin yardımcıları olsun. Siyaseti kendim için değil, öncelikle Cenab-ı Allah’ın rızalığını almak ve ülkem, milletim, gençlerimiz ile çocuklarımızın geleceği için yapıyorum" dedi. Soylu, genel siyasete de geçerek konuyu Ayasofya'nın açılışına taşırken, "Ayasofya’da namaz kıldık mı? Emevi Camii’nde namaz kılındı mı? Allah bu millete nasip edecektir inşallah ve Sancaklarımızla birlikte Mescid-i Aksa’da da namaz kılacağız" ifadesini kullandı. Soylu; gönülden yaptığı konuşmasını akıttığı terler içinde tamamlarken, salonda bulunanlar tarafından dakikalarca ayakta alkışlayarak güzel tezahüratlarda bulundu. Konuşmaların ardından salondaki delegeler sandık başına geçti. Gaziosmanpaşalı olan Milletvekili Süleyman Soylu da oyunu kullandı. Oylama sonucunda ise, İlçe Başkanı Fatih Aydemir ve tek Listesi olan İlçe Yönetim Kurulu seçilerek göreve başlamış oldu.
Haber: Mehmet Gülnahar / İstanbul Gündem Gazetesi








